Monday 26 March 2018

Masker Malam Untuk Kulit Cerah Semulajadi



Sebelum tidur pada malam hari biasanya kita akan melakukan beberapa perawatan wajah bermula dari mencuci wajah, menggunakan toner, pelembab, krim malam hingga  menggunakan masker wajah. Merawat wajah dimalam hari sangatlah penting agar terhindar dari berbagai masalah kulit wajah seperti jerawat, kulit kusam dan tanda penuaan.

Berikut ada beberapa pilihan masker wajah semulajadi yang boleh anda cuba pada waktu malam, dengan penggunaan yang konsisten masker wajah yang terbuat dari bahan-bahan semulajadi ini akan membantu memutihkan wajah anda.


Masker Malam Untuk Memutihkan Wajah


Tomato Dan Madu

Pernah mencuba masker wajah yang terbuat dari tomato dan madu? jika belum maka anda mencubanya malam ini. Cara membuat masker tomato dan madu untuk masker malam sangatlah mudah, haluskan 1 buah tomato dan kemudian tambahkan dengan satu sudu madu.

Cuci bersih wajah anda dan keringkan, kemudian oleskan masker wajah semulajadi ini pada seluruh wajah dengan sekata. Setelah itu biarkan masker menempel semalaman diwajah anda, bilas pada pagi hari. Kombinasi madu dan tomato boleh membuat wajah anda menjadi lebih cerah.


Masker Putih Telur

Ada diantara kita mungkin sudah sangat familiar dengan masker putih telur. Masker ini sudah tidak diragukan lagi tentang khasiatnya untuk kulit wajah kita selain membantu memutihkan kulit wajah, masker putih telur juga bisa membuat kulit wajah kita menjadi lebih halus dan mulus.

Cara membuat masker putih telur sangat mudah, sediakan sebiji telur ayam kampung. Ambil putihnya, kemudian oleskan putih telur ayam kampung pada wajah. Biarkan masker putih telur ini menempel pada wajah semalaman, pada keesokan paginya bilas wajah anda dengan air bersih. Setelah menggunakan masker ini biasanya pada pagi hari kulit wajah akan terasa lebih halus, kencang dan cerah.


Masker Beras

Masker beras adalah merupakan salah satu masker tradisional yang memang sudah sangat diakui manfaatnya bagi kulit wajah. Bahkan para wanita zaman dahulu selalu menggunakan masker beras pada waktu malam untuk memutihkan kulit wajah mereka. Anda juga boleh mencuba menggunakan masker beras ini.

Cara membuat masker beras ini tidaklah terlalu susah, pertama anda harus merendam beras terlebih dahulu semalaman. Lalu pada keesokan paginya, tumbuk beras hingga menjadi halus seperti tepung dan kemudian keringkan dengan cara dijemur.

Kemudian, ambil tepung beras yang telah dikeringkan dan kemudian campurkan dengan satu sudu madu dan satu sudu minyak zaitun. Bancuh hingga sebati dan berbentuk seperti pasta, kemudian oleskan masker beras tersebut pada wajah secara sekata. Biarkan masker menempel diwajah semalaman, kemudian cuci wajah di pagi hari.

Masker Kunyit

Masker kunyit memiliki banyak khasiat untuk wajah, apabila konsisten menggunakannya masker kunyit boleh membuat kulit wajah nampak lebih cerah dan bersih semulajadi. 

Yang perlu adalah bubuk kunyit dan madu. Campurkan satu sudu bubuk kunyit dengan satu sudu madu, lalu gaul hingga sebati dan berbentuk seperti pasta. Oleskan masker kunyit tersebut pada wajah dan biarkan semalaman, setelah itu bilas wajah pada keesokan paginya. Kulit wajah akan tampak cerah dan glowing.

BUNTU DENGAN MASALAH JERAWAT? PARUT? KULIT KUSAM? WAJAH NAMPAK TUA? MASIH GAGAL NAK DAPATKAN KULIT CERAH DAN SIHAT?

WALAUPUN DAH CUBA MACAM2 PRODUK?
Kenapa tak cuba kaedah klasik yang terkenal sejak dulu lagi dan yang paling penting SELAMAT DAN JIMAT !



Berikan peluang pada diri anda untuk mengamalkan masker Turmeric+ yang telah TERBUKTI dapat mengecutkan jerawat SEPANTAS 1 HARI dan menjadikan kulit sihat, bersih dan cerah dalam jangka masa panjang.



Apa kata mereka yang telah menggunakan Turmeric+ ?







Apa yang best tentang Turmeric+ ni ?

Turmeric+ adalah ramuan lengkap untuk nutrisi kulit kita. Dengan menggunakan 100% bahan organik dan tanpa pengawet, Turmeric+ selamat digunakan tanpa meragui kesan sampingan kepada kulit.

Digunakan sebagai masker dan scrub, Turmeric+ boleh digunakan setiap hari untuk kebaikan kulit kita. Sesuai digunakan oleh seisi keluarga.

Antara bahan organik yang terdapat dalam Turmeric+ adalah :

    • Beras
    • Kunyit
    • Temulawak
    • Cekur
    • Kulit Kayu Manis
    • Kulit Manggis
    • Garam Bukit

Kebaikan menggunakan Turmeric+ :

  • Hilangkan jerawat dan jeragat
  • Mengurangkan kesan parut akibat jerawat
  • Mengawal minyak berlebihan
  • Sebagai agen pencerah semulajadi
  • Menegangkan dan menghaluskan kulit
  • Menghilangkan garis halus tanda penuaan
  • Menjadikan kulit gebu dan awet muda

Bayangkan Perasaan Anda Selepas Menggunakan Turmeric+




  • Puas hati kerana jerawat kat muka dah hilang
  • Teruja kerana hanya perlu tacap makeup nipis je sebab dah natural beauty
  • Tersenyum dipuji rakan rakan
  • Suami semakin sayang apabila belai kulit anda yang halus dan gebu
  • Senyum depan cermin kerana kulit flawless


Ini Soalan Yang Biasa Ditanya

  • Berapa Lama Boleh Nampak Kesan ?
Berdasarkan feedback pelanggan kami, kesan seawal 1 hari jerawat akan pudar. (Kesan penggunaan tertakluk kepada metabolisma badan masing-masing).

  • Berapa Lama Penggunaan 1 Botol Turmeric+ ?
1 Botol Turmeric+ 140g cukup untuk kegunaan 1 hingga 2 bulan bergantung pada penggunaan. Pek jimat 35g cukup untuk 1 hingga 3 minggu bergantung pada penggunaan.

  • Bagaimana Turmeric+ Berfungsi?
Ramuan semulajadi Turmeric+ akan membekalkan nutrisi lengkap untuk kulit selain mematikan sel jerawat serta menyerap minyak berlebihan. Apabila digunakan sebagai scrub, ia akan memudarkan parut bekas jerawat sekaligus menjadikan kulit bertambah sihat dan cantik secara semulajadi.

  • Apa Akan Jadi Kalau Saya Berhenti Menggunakan Turmeric+ ?
Tidak menjadi sebarang masalah sekiranya berhenti atau jarang menggunakan Turmeric+ kerana Turmeric+ bukanlah ubat tetapi hanya rawatan tradisional dan 'suppliment' terbaik untuk kulit agar sihat semulajadi.

  • Berapa Harga ?
Hanya serendah RM10 untuk pek jimat 35g Zip Lock dan RM45 untuk botol 140g + free gift + free postage seluruh Malaysia.

  • Bagaimana Nak Order ?
Boleh menghubungi agen dan stokis kami yang berhampiran anda atau terus whatsapp HQ di nombor 016 2003 885 dan team kami akan bantu anda.

  • Ada Offer Lain ?
Ada. Sertai kami sebagai agen dan stokis dengan MODAL YANG SANGAT RENDAH dan jana pendapatan sehingga 4 angka sebulan tanpa perlu buat banyak kerja kerana akan dibantu oleh team kami dengan pakej2 terbaik dari kami agar agen dan stokis mudah membuat jualan.


Hubungi Kami Sekarang

0 comments:

Post a Comment