Tuesday 27 March 2018

Produk Organik Penyelamat Dunia Kecantikan Kita


“Wanita dan kecantikan itu berpisah tiada” . Itulah ayat yang selalu kita dengar apabila dikaitkan wanita dengan dunia kecantikan.
Meskipun perkataan ‘cantik’ itu sering dikatakan mempunyai definisi yang subjektif, namun masih banyak wanita yang sanggup berbelanja besar semata-mata untuk kelihatan cantik dan menarik. Jika berbicara mengenai barang kosmetik, mereka tidak kisah mengenai nilai serta kualitinya asalkan kosmetik itu mampu untuk menjadikan dirinya lebih cantik dan kelihatan lebih menawan di mata orang.
Tetapi tahukah anda bahawa kualiti pasaran kosmetik kita semakin dicemari dengan produk maut? Atau lebih elok jika kita memanggilnya sebagai produk yang mengandungi racun? 

Satu kajian telah menunjukkan bahawa terdapat beberapa bahan yang digunakan di dalam kosmetik kemungkinan mempunyai hubung kait dengan penyakit kanser dan juga Alzheimer. Sungguh menakutkan jika difikirkan semua itu kembali.
Namun begitu, wanita kini tidak perlu takut-takut lagi untuk menggunakan kosmetik. Kenapa? Kerana kini telah munculnya “Agen rangkaian kosmetik organik” sebagai penyelamat dunia kecantikan kita.

Berikut adalah 9 sebab utama yang wajib diketahui oleh semua tentang kebaikan rangkaian kosmetik organik:

1. Mesra-alam – Dengan menggunakan produk organik, anda dapat menyelamatkan beratus-ratus spesis hidupan dari kehilangan tempat tinggal. Produk kecantikan konvensional menggunakan bahan berasaskan petroleum dan biasanya bergantung pada bahan kimia lain untuk dijadikan sebagai perumahnya. Bahan merbahaya seperti petroleum, aluminium dan plumbum ini memerlukan proses penggalian yang meluas.

2. Bebas kimia – Rangkaian kosmetik organik seperti Masker Organik Tradisee tidak mempunyai bahan kimia merbahaya seperti parabens dan phthalates. Kedua-dua ini digunakan secara meluas di dalam kosmetik konvensional dan dilaporkan mempunyai kaitan dengan kanser dan diabetes tahap ll. Meskipun bahan kimia mampu untuk merawat masalah kulit walaupun hanya untuk sementara, ia boleh menyebabkan iritasi dan alahan pada mereka yang mempunyai kulit yang sensitif. Tambahan pula, bahan-bahan kimia itu akan meracuni system endokrin.

3. Sesuai untuk pelbagai jenis kulit – Dengan adanya bahan organik di dalam kandungan kosmetik, ia mampu meminimumkan iritasi dan masalah kulit muka seperti berjerawat, berminyak dan kusam, tanpa mengira jenis kulit si pengguna itu. Ia juga boleh digunakan oleh lelaki dan wanita.

4. Wangian semulajadi – Ketika memilih produk kosmetik, semestinya kita mahukan bauan yang menarik dan dihasilkan 100% daripada bahan semulajadi. Pendedahan terhadap aroma buatan manusia akan meninggalkan kesan toksik kepada badan manusia termasuklah kanser, kecelaruan system saraf, alahan dan juga kecacatan bayi di dalam kandungan.

5. Kaya dengan nutrisi – Salah satu cara untuk mengenalpasti sesuatu produk kosmetik yang bagus adalah dengan mengikut pepatah ini : Jika ia tidak boleh dimakan, maka ia tidak sesuai untuk dipakai. Sebagai contoh, Masker Organik Asli tradisee menggunakan sepenuhnya rempah ratus yang terkenal sejak zaman berzaman untuk menjadikan kulit lebih sihat.

6. Awet muda – Produk kosmetik yang dihasilkan dengan menggunakan bahan semulajadi biasanya mempunyai perlindungan matahari. Memandangan kulit di kawasan muka lebih nipis dan lebih terdedah kepada sinaran UV, maka pemilihan produk organik adalah sangat penting untuk mendapat kulit yang muda remaja dan sihat.

7. Lembut pada kulit – Produk kosmetik yang menggunakan bahan-bahan organik tidak mengganggu sistem semulajadi badan manusia. Sebaliknya, ia membantu untuk memperbaiki kondisi kulit

8. Selamat digunakan oleh wanita hamil –Kajian mendapati bahan-bahan kimia merbahaya seperti phthalates yang banyak terdapat di dalam wangian, syampu dan kosmetik boleh membahayakan janin. Namun tidak bagi Masker Organik Asli Tradisee kerana ia bebas daripada bahan kimia dan selamat untuk digunakan oleh ibu mengandung.

9. Sebagai penghargaan kepada diri sendiri – Dengan menggunakan bahan organik, anda sebenarnya sedang memberi penghargaan pada satu-satunya badan anda. Penggunaan bahan kosmetik secara berterusan dapat membantu, memelihara dan melindungi diri anda dari terdedah kepada bahan kimia yang merbahaya.


BUNTU DENGAN MASALAH JERAWAT? PARUT? KULIT KUSAM? WAJAH NAMPAK TUA? MASIH GAGAL NAK DAPATKAN KULIT CERAH DAN SIHAT?

WALAUPUN DAH CUBA MACAM2 PRODUK?
Kenapa tak cuba kaedah klasik yang terkenal sejak dulu lagi dan yang paling penting SELAMAT DAN JIMAT !



Berikan peluang pada diri anda untuk mengamalkan masker Turmeric+ yang telah TERBUKTI dapat mengecutkan jerawat SEPANTAS 1 HARI dan menjadikan kulit sihat, bersih dan cerah dalam jangka masa panjang.





    Apa kata mereka yang telah menggunakan Turmeric+ ?







    Apa yang best tentang Turmeric+ ni ?

    Turmeric+ adalah ramuan lengkap untuk nutrisi kulit kita. Dengan menggunakan 100% bahan organik dan tanpa pengawet, Turmeric+ selamat digunakan tanpa meragui kesan sampingan kepada kulit.

    Digunakan sebagai masker dan scrub, Turmeric+ boleh digunakan setiap hari untuk kebaikan kulit kita. Sesuai digunakan oleh seisi keluarga.

    Antara bahan organik yang terdapat dalam Turmeric+ adalah :

      • Beras
      • Kunyit
      • Temulawak
      • Cekur
      • Kulit Kayu Manis
      • Kulit Manggis
      • Garam Bukit

    Kebaikan menggunakan Turmeric+ :

    • Hilangkan jerawat dan jeragat
    • Mengurangkan kesan parut akibat jerawat
    • Mengawal minyak berlebihan
    • Sebagai agen pencerah semulajadi
    • Menegangkan dan menghaluskan kulit
    • Menghilangkan garis halus tanda penuaan
    • Menjadikan kulit gebu dan awet muda

    Bayangkan Perasaan Anda Selepas Menggunakan Turmeric+

    • Puas hati kerana jerawat kat muka dah hilang
    • Teruja kerana hanya perlu tacap makeup nipis je sebab dah natural beauty
    • Tersenyum dipuji rakan rakan
    • Suami semakin sayang apabila belai kulit anda yang halus dan gebu
    • Senyum depan cermin kerana kulit flawless


    Ini Soalan Yang Biasa Ditanya

    • Berapa Lama Boleh Nampak Kesan ?
    Berdasarkan feedback pelanggan kami, kesan seawal 1 hari jerawat akan pudar. (Kesan penggunaan tertakluk kepada metabolisma badan masing-masing).

    • Berapa Lama Penggunaan 1 Botol Turmeric+ ?
    1 Botol Turmeric+ 140g cukup untuk kegunaan 1 hingga 2 bulan bergantung pada penggunaan. Pek jimat 35g cukup untuk 1 hingga 3 minggu bergantung pada penggunaan.

    • Bagaimana Turmeric+ Berfungsi?
    Ramuan semulajadi Turmeric+ akan membekalkan nutrisi lengkap untuk kulit selain mematikan sel jerawat serta menyerap minyak berlebihan. Apabila digunakan sebagai scrub, ia akan memudarkan parut bekas jerawat sekaligus menjadikan kulit bertambah sihat dan cantik secara semulajadi.

    • Apa Akan Jadi Kalau Saya Berhenti Menggunakan Turmeric+ ?
    Tidak menjadi sebarang masalah sekiranya berhenti atau jarang menggunakan Turmeric+ kerana Turmeric+ bukanlah ubat tetapi hanya rawatan tradisional dan 'suppliment' terbaik untuk kulit agar sihat semulajadi.

    • Berapa Harga ?
    Hanya serendah RM10 untuk pek jimat 35g Zip Lock dan RM45 untuk botol 140g + free gift + free postage seluruh Malaysia.

    • Bagaimana Nak Order ?
    Boleh menghubungi agen dan stokis kami yang berhampiran anda atau terus whatsapp HQ di nombor 016 2003 885 dan team kami akan bantu anda.

    • Ada Offer Lain ?
    Ada. Sertai kami sebagai agen dan stokis dengan MODAL YANG SANGAT RENDAH dan jana pendapatan sehingga 4 angka sebulan tanpa perlu buat banyak kerja kerana akan dibantu oleh team kami dengan pakej2 terbaik dari kami agar agen dan stokis mudah membuat jualan.


    Hubungi Kami Sekarang

    0 comments:

    Post a Comment